Levering og retur


Levering

På www.blissfullife.mikaka.dk er der fri fragt til GLS pakkeshops i Danmark ved køb over 299 kr. Levering til pakkeshop er den grønneste leveringsform på nuværende tidspunkt, da det sparer den ekstra køretur til din adresse. Forventet leveringstid er 1-3 hverdage, men vi tager forbehold for, at den valgte distributør eventuelt har anden leveringstid.
Blissful Life by mikaka bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Forsendelsen leveres med GLS, Post Nord eller DAO til din hjemmeadresse eller på et pakke-afhentningssted, som du selv har valgt. Du vil modtage adresse for pakke-afhentningssted samt tidspunkt for, hvornår pakken er klar til afhentning på den e-mail, der blev brugt på webshoppen ved ordreafgivelsen.

Leveringsomkostninger varierer afhængig af, hvilken leveringsform du vælger ved ordreafgivelse. Leveringsomkostningerne forbundet med dit køb fremgår af din ordre samt ordrebekræftelse og vil blive opkrævet sammen med din betaling for det købte.

Fortrydelsesret og returnering

Når du køber en vare på www.blissfullife.mikaka.dk har du 14 dages fortrydelsesret. Ønsker du at gøre brug af denne, skal du sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter modtagelse af ordren. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og altid returneret i den originale emballage. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt eventuelt et track and trace nummer.

Returnering
Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du kontakte os ved at sende en mail til admin@mikaka.dk og gøre utvetydigt opmærksom på, at du ønsker at returnere varen/varerne og gøre brug af fortrydelsesretten. Du vil herefter modtage en mail med bekræftelse samt en returlabel, der skal udprintes og påsættes forsendelsen forsvarligt og således, at labelen kan læses af distributøren.
Prisen på den tilsendte returlabel via mail er 35 DKK og vil blive fratrukket tilbagebetalingen af varens/varernes købsbeløb.

Det produkt du returnerer, skal være i samme stand som ved modtagelsen. Vi forbeholder os retten til, at du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi. Varer der bærer præg af brug (f.eks. parfumeduft, make-up spor, dyrehår o.lign) eller varer der mangler/har beskadigede hangtags tages ikke retur. Varen skal sendes retur, som du har modtaget den.
Vurderer vi, at betingelserne ikke er opfyldt for at benytte fortrydelsesretten, kontakter vi dig pr. mail med en begrundelse herfor.

Bemærk venligst 
Gamle fragtlabels må ikke være synlige på forsendelsen, da du hermed risikerer, at din pakke registreres forkert og dermed ikke sendes til korrekte modtager.
Uafhentede pakker vil blive fratrukket et administrationsgebyr på 150 DKK.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Ved brug af fortrydelsesretten tilbagebetales beløbet du har indbetalt til os fratrukket 35 DKK for returlabel tilsendt pr. mail. Tilbagebetalingen sker til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved ordreafgivelse.

I tilfælde af en værdiforringelse, manglende emballage eller benyttelse af returportalen fratrækkes dette yderligere købsbeløbet.

Såfremt din returnering er en del af en kampagne med gave/rabat eller pakkepris, bortfalder rabatten på varen, du ønsker at beholde.

Behandling af returordrer tager op til 10 hverdage. Tilbagebetaling sker hurtigst muligt herefter. Fra en returordre er behandlet kan der gå op til 2 bankdage, grundet dine kort/bankforhold, før pengene er tilbageført på din konto.

Reklamationsret

Når du handler på www.blissfullife.mikaka.dk, har du 24 måneders reklamationsret på dit køb jf. Købeloven. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen.

Ved reklamation er det et krav, at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Din reklamationsret omfatter ikke hvis fejl, skader eller slidtage opstår pga. forkert anvendelse, herunder manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Perler, knapper, sten m.m., der bortfalder som konsekvens af brug, er ligeledes ikke omfattet af reklamationsretten. En reklamation anerkendes ikke, hvis det af varen fremgår, at der er udøvet misligholdelse af varen (fejlvask, høj belastning på syninger mm.)

Hvis du ønsker at reklamere over dit produkt bedes du sende en mail til admin@mikaka.dk, hvor du beskriver reklamationen og sender et billede. Vi vil herefter håndtere din reklamation og det videre forløb.

Bemærk venligst
Vi modtager ikke pakker til afhentning i pakkeshop. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage. Det anbefales at få en postkvittering samt eventuelt et track and trace nummer